Första dagen avklarad

Första dagen på år 2011 är avklarad. Jag hade velat att min första dag detta år hade varit en aning mer händelserik och lite mer positiv. Men jag skyller på att jag fortfarande är fast i 2010.

Nyårsafton blev iallafall sjukt lyckad, även fast det bara var jag och Elina. Vi åt romantisk middag som bestod av tacos haha, och sen förade vi tills det var dags att ta taxi till tåget. Firade tolvslaget vid plattan bara för att få se lite pangare, sen bar det av mot AMBA! Fyfan vad jag älskar det stället. Bästa utestället ever.
Där var det iaf galet mycket folk och vi dansade och festade in det nya året ordentligt. Träffade massa kul folk och hade mucho trevligt.

Var hemma runt sju imorse. Så som det ska vara. Vaknade vid ett, sen har jag i princip halvsovit hela dagen.

Hoppas alla andra där ute har haft en underbar nyårsafton!

God fortsättning på er ♥!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback