22 februari

Satt precis och käkade och läste lite bloggar. Gick in på en blogg som inte hade uppdaterat på hela dagen, blev skitarg och tänkte "men vafaaaaaaaan, skriv lite då". Och så kom jag på att jag måste ju uppdatera. Ett inlägg per dag var det ju! Hehehehehehehe.

Har iof inte speciellt mycket intressant info att komma med. Jag var på nya jobbet idag och skrev på kontrakt och allt sånt där. Känns skitbra. Nervöst, men skitbra. Så den 10 mars börjar jag där.
Igår berättade jag det för barnen. Det gjorde ont i mig när vissa grät. Jag ville bara säga "okej, jag skiter i det. jag stannar här med er istället". Åh, världens bästa ungar.

Efter kontraktskriveriet så åkte jag mot jobbet. Sjukt jobbig dag.

Nu ska jag titta på Sofias Änglar och gråta ögonen ur mig.

Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback