Torsdag

Va ju på stan idag innan jobbet. Jag och mamma tog en runda. Köpte småpresenter till Joline och Liam. Majkens doppresent är ju redan klar och den är så himla fin.  Hoppas lillan blir nöjd hihihihi.
På jobbet trodde jag att det skulle bli en STRESS dag. Men hade fel. Det var bara jag och John som jobbade idag pga av ledighet och andra tråkiga orsaker. Det var bara vi två på typ 50-60 barn. Men det funkade skitbra. Dom var så himla bra idag ungarna. No problemos på hela dagen. Mycket skönt!

Efter jobbet åkte jag med mamma och handla lite till mina "ensam hemma veckor" haha. Massa mat bara. Det har jag också lite ångest över. Att jag ska laga mat. Mina matskills är inte dom bästa om man säger så. Får fylla kylskåpet med färdiga pannkakor haha. Nejdå det blir nog bra.

Nu tänkte jag faktiskt städa mitt rum. Men kom på nu att jag orkar fan inte. Det ser förjävligt ut, men jag orkar verkligen inte ställa mig och dammsuga och skit nu. Det får se förjävligt ut nån dag till..

Imorgon blir det jobb. Efter jobbet hämtar mamma upp mig i Östertälje och så blir det raka vägen mot Dalarna. Dopet är på lördag, men jag, mamma och Vilma åker upp en dag tidigare :). Kommer hem lördag kväll/natt. Självklart ska 550 ha en hiphop/rnb/reggaeton kväll då. Fyfan vad arg jag blir.

Aja, vi hörs när vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback