Panik

Idag hade jag världens panikångest när jag åkte till jobbet. Min buss va cp, så jag missade tåget som jag skulle med. Fick panik för att jag kanske skulle bli sen. Jag hatar det. Och speciellt när det här är så nytt också.
Jag sprang hela Sthlm central för att hinna med tunnelbanan. Då menar jag verkligen sprang.
Men jag kom bara några minuter sent. Men jag kunde inte andas på hela vägen dit. Hade verkligen panik.
Annars har dagen varit helt okej.

Tror jag ska lägga mig och läsa nu. Rensa tankarna med lite Twilight. Det bästa botemedlet om man vill tänka på något annat än det skit som finns i huvudet.

Imorn blir det jobb 13-17, sen hem och bara ta det lungan.

God natt ♥

PS. Hmm, nu började precis "How I met your mother". Ska nog se det först, och sen läsa. Det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback