Stjärtholmen

Igår låg jag som en död sill hela dagen. Var bakis för första gången på sjuuukt länge. Och det var inte trevligt. Men det vare fan värt, för jag hade så sjukt kul i lördags. Galen kväll, med vurpor, garv, dans och ordentligt festande. Vaknade med blåmärken på hela kroppen haha. Det sjukaste är två feta blåmärken på ena tutten? Hur kom dom dit? Skumt.

Gårdagen var som sagt sjukt jävla seg. Låg i soffan och halvsov hela dagen. Käkade donken och chips haha. Kunde inte sova heller. Gick och la mig halv fem, men låg säkert och snurra en timme innan jag somnade. Så gissa om jag va trött när klockan ringde tio idag. Skulle iväg till Skärholmen med Maria, Elina och Tessan. Checka in rean liksom.
Dock var det en besvikelse. På fem timmar kom jag endast hem med en ynka liten klänning.
Efter allt shoppande satte vi oss och fika. Vi kom på den briljanta idén att vi borde åka på kryssning nu på onsdag. Så vi raceade hem till Södertälje och sprang in på resebyrån. Alla va så jävla taggade på idén, och blev så jävla besvikna när tjejen sa att det var fullbokat.
Alla blev deprimerade haha. Men vi får ta det en annan gång tjejor?
Istället åkte vi och tvättade Marias bil. Det var skitkul haha. Lättroad tjej. Dagens var ju iaf när vi satt och fika haha, "VARFÖR ÄR DU SÅ SUR FÖR?!?! HAR DU INTE FÅTT KUK PÅ LÄNGE??" hahaha.

Nu sitter jag här i mitt sjukt varma rum. Antingen är det en bastu, eller så är det ISKALLT! Borde väl gå och sova snart. Men är inte ett dugg trött.
Imorgon blir det mer fika med tjejöööörna. Sen vet jag inte vad som händer. Vill att det händer något kult. Jag är ju för fasiken leeeeedig.

KRAMIZZZ!


Enligt tradition gick jag och Cilla loss bland Marias pappas slipsar på juldagen.
"DU ÄR SJUUUUUUUUUUUUUUK!!!!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback