Igår var jag högst upp, imorgon är jag nedanför

Sitter här och funderar över livet och lyssnar på Daniel Adams Ray. Gryyyym! Har provat igenom hela min partygarderob i hopp om att hitta något att ha på sig på juldagen. Har inte råd att köpa nånting nytt, så jag försökte återuppliva lite gamla kläder. Gick sådär. Får de vad det blir för gammal trasa.

Nu börjar klockan närma sig läggdags. Känner att jag kommer totalvända på dygnet under dom här dagarna jag är ledig. Men är man ledig så är man.
Imorgon kommer Fia och Mattias och hämtar mig klockan elva, sen bär det av till Skärholmen. Ska försöka köpa dom sista julklapparna. Får se om pengarna räcker till, annars får jag köpa dom sista när lönen kommer på torsdag heeeeheeee.

Nej, ska kolla klart på South Park och sen sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback