Dan före dan före dan före dopparedan

På fredag är det julafton. Någon som har missat det? Känns som att jag har det. Tiden har gått så otroooligt fort så det är nästan läskigt. Har inte hängt med i svängarna alls.
Men lite julkänsla har jag börjat få. Ha slagit in lite julklappar och julpysslat lite grann. Det kommer nog komma dagen innan då det blir megabakning hela natten enligt tradition :).

Imorgon kommer Linda och co ner till Södertälje. Saknat dom så jäkla mycket. Skitlänge sen ju. Fick ett fint julkort i brevlådan från Liam idag. Det roliga är att han skickade till "Familjen Schwerin", men jag fick ett eget haha. Söt unge!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Har varit duktig och storstädat hela mitt rum. Mycket välbehövligt. Sen har jag duschat och inte gjort så mycket mer. Seg dag med andra ord.
Nu har jag precis slagit in massa julkappar åt mamma. Hon hatar att slå in paket, så jag får ställa upp och göra det. Det är inte några heller... Fick Quazimodo rygg av att sitta där på golvet och slå in. Men vad gör man inte för fina klappar :). Hade mamma slagit in hade det antagligen blivit med toapapper och rep eller något haha.

Nej, nu ska jag sluta svamla och göra något nyttigt. Typ lägga mig och titta på TV! Juste, såg att Nelly.se hade fått in liknande skor som jag blev kär i. Men dom var inte alls lika snygga, men dom kanske är finare i verkligheten. Klacken var inte heller lika hög, vilket ogillas mucho.

Ska jag slå till eller inte?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback