Let's get ready to ruuuumbleeeee

Vet ni när jag vaknade idag? Klockan TIO. Helt av mig själv. Var inte ens trött. Fan det har nog inte hänt på evigheter.
Låg iaf ett tag i sängen och myste med Tyyyyris. Sen fixade jag mig och gick på en liten prommis med henne. Sen lämnade jag henne hemma och tog bussen ner på stan. Mötte upp Elina. Jag shoppade lite smått hehehehehe. På måndag blir det ordentlig shopping. Behöver mycket nytt!
Debut på systemet blev det också. Kände mig som en riktig man. Haha! Ne, men fan vilken frihet att slippa fråga någon VARJE gång man ska ut. Jäkligt skönt!
Självklart avslutade vi med en Nancy's.

Nu sitter jag här nyduschad och ska snart börja föna burret och sen platta. Det blir nämligen utgång ikväller. Dock har jag absolut iiiiiiiiiiiiingen aning om vad jag ska ha på mig. Trots att mina garderober typ svämmar över av kläder kan jag inte hitta nånting fint. Sjukt det där!

Aaaanyway. Ska börja med fixet och trixet nu. Vid åtta bär det av till Elina för lite förferre och sen mot 550 (såklart).

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback