Turn it up

Helloooo everybody!

Idag är jag på rätt bra humör. Beror nog bara på en sak. Jag och Elina ska göra stan ikväll. Det var på tiden tyckte jag. Har inte vart ute sen förrförra helgen. Not okeeej! Så ikväll ska jag och Elina röja på 550, men först blir det förning här. Ska bli jäkligt kul! Något som är mindre kul är att jag har absolut INGETING att ha på mig. Jag skojar inte. Usch! Inte roligt längre.

Nu sitter jag och lyssnar på lite partymusik. Skulle behöva städa rummet, eller rättare sagt jag måste städa rummet. Annars kommer Elina svimma.
Juste, i förrgår natt hade jag tråkigt. Så jag provade göra en rosettfripp. Tycker det är rätt coolt, men vet inte om jag själv skulle gå runt i det.


Gjorde jäkligt slarvigt som ni ser... Mitt hår är för tungt och "glatt" (säger man så?) för att göra massa frisyrer med. Trööökigt!

Tänkte bjussa på min absoluta favorit partylåt för tillfället! Vill bara dansa järnet när man hör den.. David Guetta är så jävla bäst!


Kommentarer
Postat av: Nina

va häftig o fin den va! Hur gjorde du den? Puss

2009-10-24 @ 14:30:12
Postat av: Therese

cool fripp :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback