Saturday

Såg att inlägget jag skrev under, publicerades 02.19 höhö. Knasigt de blidde!

 

Jag vaknde för typ en timme sen. Igår var det ju bio som gällde. Det var mysigt. Samma sak igår. Händerna skakade och jag fick spagettiben. Så jävla bäst film!
När jag kom hem var det som en bomb slog ner. Helt sjukt. Jag ville bara gräva ner mig. Tog en stund innan jag somnade. Det va väl därför jag vaknade så jätte tidigt idag..........

Idag är det iaf syster Lindas födelsedaaag. GRATTIS! Imorn åker jag, mamma, Vilma, Elin, Ebba och Nora upp till Säter. Vi ska kalasa för systeryster, sen blir det julmarknad och sånt mys. Jag måste gå upp vid sjutiden imorn. Tror ni jag kommer vara dödens döööör eller!?!?! Men det är det värt :).

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Svampbob som går på MTV. Varför gör det de för? Eller jag bryr mig inte. Jag älskar Svampbob. Speciellt Patrick!!

 

Hej!


Haha, Linda shakar loss i Turkiet. Galen kväll det där!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag håller med dig, det är klart man ska kunna de ...

Postat av: Linda

Hahahahaha...oj oj oj vilken kväll å inte bara den kvällen hahahaha!!!! Syns imorn pöss pöss

2009-11-28 @ 21:36:48
URL: http://anderssonmostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback