Panik

Åh, jag har ingen bok att läsa. Jag har panik. Hur ska jag kunna sova utan att läsa?!?! Jag glömde helt bort att gå förbi biblioteket idag. Skulle ju låna sista Twilightboken, Breaking Dawn. Den fanns bara inne på engelska kollade jag upp igår. Men det funkar det med. Ska läsa de tre första på engelska också.
Igår innan jag gick och sov hade jag inte heller nåt att läsa. Då läste jag några favoritkapitel i böckerna. Men nu då? Vad ska jag läsa nu???... Det känns inte okej att somna om jag inte fått lite Twilight i mig haha.
Imorgon måste jag förbi bibblan, det är en sak som är säker. Eller så köper jag boken..

Nej, nu ska jag tvätta bort det lilla smink jag har kvar, och borsta tänderna. Får klura ut hur jag gör med läsningen. Kanske bara läser några random kapitel maha..

GOD NATT




På fredag klockan 21.30 smäller det. GAAAAAAH jag blir helt nervös när jag tänker på det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback