It's a giiiiiiiirl!

Imorse fick syster Linda reda på att bebben i magen är en flickaaaaa. Mihihi! Jag är inte förvånad direkt haha. Fjärde flickan i systerdotterskaran. Liam och Affie är de enda ponkarna haha!

Idag har jag mest legat och läst. Kan inte sluta. Allt är kaos i boken så jag måste fortsätta läsa... Men efter några timmar var jag tvungen att slita mig från boken och hoppa in i duschen. Nu sitter jag här, nyduschad och läser lite bloggar och sådär.
Vid sex ska jag och Elina ta bussen till Heron. Ikväll blir det ju nämligen NEW MOON PREMIÄR!!!! Som jag har längtat. Innan bion tänkte vi käka lite och sådär. In på Willys och bunkra upp med godis, som jag ändå inte kommer äta under filmen för jag vill inte missa en sekund haha.

Men ja, det va väl det jag hade att säga idag. Kanske skriver när jag kommer hem från Heron...

Ha en härlig fredag allihop!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det e en liten Majken Johanna elisabeth i magen hahahaha....åhhhh det finns sjukt många fina klänningar på hm...VILL BARA KÖPA!!!!! Men vågar inte riktigt....larvig jag e...har ju redan köpt en del rosa...tossar å mössa =) Nästa helg kommer niiiiii!!!!! Fyyy vill inte bli äldre...men tar gärna emor paket moooooahahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback