Exakt en vecka kvar...

Sen SMÄLLER DET! Helt galet att det är EEEEEN jävla vecka kvar tills JAAAG tar studenten. Iiiiiih jag blir helt galen!

Idag har det varit en väldigt BLÖT, men ändå rätt skön dag. Det började med Idrottsdag för Foucault gymnasiet (handikappsgymnasium). Vi fick stå ute i regnet och ha femkamp och grejer. Men det var roligt :)!
Vi blev klara lite tidigare än väntat, vid tio nångång. Så hela packet åkte ner på stan och käka Naaaancys! Massa gott... Kul att alla tjejor var samlade för en gång skull! Även fast det bara va en fika.
Blev lite titt i affärer också. Funtar på ett par skor på Belle Shoes, men jag har fan inte pengar. Men jag vill verkligen ha dom till Slutskivan till min klänning som jag hittade igår. Det skulle va massa fint. Men men...

Klockan halv ett var  vi iaf tillbaka till skolan igen. Hade Siwan men vi satt mest bara o snacka om saker som ska hända dom här sista dagarna och sådär. Sen skulle vi rösta i skolvalet.. Det var den lektionen.
Klockan två var det svenska B och betygsnack. Det började bra. Hon sa att jag hade fårr VG+ på muntliga nationella, vilket jag ALDRIG trodde, och VG på skriftliga. Sen sa hon att mitt slutbetyg blev ett VG. FETT BESVIKEN! Margreth lovade i princip att jag skulle få ett MVG i slutbetyg, men när allt de där hände, och när vi hade Therese (som vi bara fick en uppgift av och jag fick MVG, hur kunde hon då sänka mej till VG:S) så blev allt bara bajs. Men jag fick en kompleteringsuppgift som jag kan göra och bevisa att jag förtjänar ett MVG. Men jag vet inte om jag orkar, och då ere ändå inte ens säkert att jag får MVG.
Jaja, blev mucho besviken, men vad ska man göra?

Under betygssnacket höll vi också på att fixa en av skyltarna vi ska ha på flaket. Fett bra blev den :)! Vi stannade kvar längre en vad vi behövde bara för att vi skulle bli klara. Men vad gör man inte för ett snyggt flak?!

Efter skolan hände inte mkt. Jag deckade här hemma och vaknade vid åtta! Inte bra haha.. Har bara glott på TVn, och förberett outfiten till morgondagen. Då ere nämligen drakbåtsrodd! Klockan halv elva vid Maren, KOM O KOLLA OCH HEJA PÅ OSS :D. Vi kmr lätt vara bäst utklädda!

Nej, nu ska jag kolla på Animal Cops.. Och juste GRATTIIIIIIIIS IGEN BÄSTASTE SYSTER ELIN TILL KÖRKORTET IDAG! ÄNTLIGEN (nu blir det många trippar till Skäris utan att behöva fråga mammi hela tiden moahahhaha)!

Hej!

Kommentarer
Postat av: syster elin

hihihi tack tack =) jaa nu blir de skäris å allt där till moooohahahaha

2009-05-30 @ 00:35:25
Postat av: Elina

ååååh, en till bebis:D

2009-05-31 @ 19:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback