Nattinlägg

Sitter här och funderar lite. Känner mej sådär konstig och förvirrad. Jag är trött, men kan inte sova, jag är hungrig men kan inte äta.... Allt känns jobbigt på nåt sätt. Känner mej ensam och trött på allt!

Jag skulle verkligen göra allt för en resa just nu. Jag trodde verkligen att det skulle bli något nu i sommar. Jag kände för en gång skull att jag förtjänade det efter allt slit i skolan (hämtade förresten mina betyg idag; 1 G, 15 VG och 14 MVG. Helt okej, men man kan alltid göra bättre!).
Men man ska väl försöka se allt positivt, även fast det ibland är jävligt svårt!

God natt...

Kommentarer
Postat av: Elina

helt okej????? e de va ju skit bra johanna cp!. ja man har sånna kvällar ganska ofta, hoppas de inte blidde så för när ja gick hemmis=(

2009-06-23 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback