Långinlägg om helgen

Såhär har min helg sett ut:

Fredag: Dagen började tidigt, jag packade och duschade innan vi begav oss till båten. Mamma skjutsade cruiseteamet (jag, Elin, Magnus och Jennie) och vi va väl framme vid fyratiden. Fett nervös var jag haha! Men allt gick bra och vi kom på båten.
Vi käkade och sådär.. Checkade läget på båten. Sen gick vi till hytten och fixade oss för kvälleen! Eftersom man inte kunde köpa sprit i Tax-freen var det bara ut till baren och börja supa.
Det var gaaaaaalet mkt folk. Vi dansade och drack! Shotade lakritsshotar som aldrig förr. Elin och Magnus (eller ska jag säga Klibbis? haha) drog till hytten vid tre-tiden, men jag och Jennie stannade kvar och partade järnet. Det ena ledde till det andra och vi gick skilda vägar. Jag var hemma i hytten vid halv sju-sju tiden! Klättrade upp i sängen och deckade på 2 sekunder. En riktigt lyckad kväll blev det! Måste på mer Cinderellakryssningar asså...

Lördag: Klockan ringde tio och stekning stod på schemat. Vi gick ut och satte oss på deck och solade järnet. Det var heeeelt underbart! Vi satt där enda tills det var dags för avstigning. Vi letade rätt på bussen som vi skulle ta hem och jag var hemma vid fem.
Då var det snabba puckar som gällde. In i duschen och börja fixa sig inför nästa partykväll. Elina kom hit och vi käkade mat. Tacos of course! Det var galet gott. Sen började vi dricka och satt och lyssnade på massa Michael Jackson låtar ute på baksidan. Riktigt skönt!
Vid elva började vi gå mot bussen, men när vi typ är framme kommer jag på att vi inte hade biljetterna med oss. Så Elina sparkar av sig skorna och kutar hem och hämtar dom. När hon kmr tillbaka kommer jag på att jag glömt min mobil. Så då sparkar jag av mig skorna och kutar hem och hämtade den.
Som tur var hann vi med bussen. Riktigt stressigt haha!
Kom väl fram till Olles vid halv tolv tiden. Inte alls mkt folk, vilket var lite tråkigt. Men det kom mer och mer och vi dansade och drack. Tessan, Maria och Cilla o co var ju också ute, så det var riktigt kul :)!
När klockan va typ kvart i två bestämmer jag och Elina oss för att dra till 550 som hade öppet till tre. Men vi fick stå i kö aslänge och det kändes inte lika lockande att gå in när man såg människorna dom släppte in. Så vi sket i det!
Istället gick vi till kebaben och Elina käkade. Sen vandrade vi mot centralen. Vid Sibylla såg jag nån snyggning, och det var ju Ciiiilla. Cilla, Thomas, Micke och Åsa satt och käka Jääärri mat så vi satte oss där och snacka lite!
Sen tog dom taxi, och jag och Elina vandrade till bussen. Fick sällis på burren av en gammal bekaaant hahah! Idiot asså.. Promenaden från busshållsplatsen hem hit var sjukt jobbig. Båda hade äckligt ont i fötterna!
När vi väl kom hem käkade jag taco rester och sen gick vi och la oss..
En helt okej kväll, men som fick oss att inse hur jävla trött man är på den här stan. Jag vet inte jag gör snart!

Idag: Vi sov skitdåligt för det är så ääääckligt varmt i det här huset. Båda två låg som blöta fiskar och dog av värmen. Vi sket i sängen och la oss på golvet istället. Inte det bekvämaste, men det var lite svalare. När inte det funkade längre gick vi ner i källaren och sov i varsin fåtölj.. Det var inte heller så bekvämt, men jävligt svalt. Vaknade igen vid halv elva. Elina gick vid halv ett nånting.
Nu sitter jag här och avlider av värmen. Det är som en fucking bastu! Jag har ångest för massa saker. Eller inte ångest, men blir irriterad på mig själv att jag ska vara så puckad ibland. Men allt händer väl med en mening!

Nej, nu ska jag käka lite Djungelvrål och glo på TV. Tog en paus från solandet idag. Har solat varje dag denna vecka!

ADIOS!

(bilder från helgen kommer sen)

Kommentarer
Postat av: Elina

pruddis aa men skoja inte att de är varmt hemma hos er asså de va sjukt jobbigt:Dhhaha. eh aa sthlm nästa

Postat av: Anonym

har dom tagit bort alkoholdryck i taxfreen?:O

2009-06-30 @ 12:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback