Utgång nr två

Igår var en väldigt mysig kväll.. Vid sju kom tjejerna hit, vi grillade, myste, körde norsk fylla, drack gott och bara hade det allmänt trevligt! Vid elva tiden bestämde sig alla för att dra sig hemmåt. Jag och Elina bestämde oss för att gå ut. Spontanutgångar är oftast roligast! Och det var riktigt kul...
Vi tog kvart i tolv bussen från mig, och så hoppade vi av vid Köpmangatan. Så traskade vi till bankomaten, då inser Elina att hon har glömt sitt leg och bankomatkort hemma hos henne. Vi fick panik och visste inte vad vi skulle göra. Vi kunde ju inte ta bussen för det skulle ta alldeles för lång tid. Då kom jag med den briljanta idén att ta taxi. Så vi hoppar in i en stor busstaxi hahahaha.. Han racear hem till Elina och sen tillbaka till stan.
När vi kom in tog vi lite drinkar och Sambuca shotar. Sen dansade vi hela kvällen! Vid stängning drog vi självklart till kebaben. Träffade Julia och hennes vänner, och bestämde mig för att dra på efterfest med dom och några killar dom hade träffat ute. Elina åkte med några andra vänner till henni!
Efterfesten var vid Ängsgatan typ. Det var galet haha! Men kul.. Väntar på bilder från Julia hahaha.
Mindre kul var att jag glömde min kavaj där. Hos en människa jag inte ens känner. Men jaja, får se om jag någonsin kmr se den där kavajen igen.

Vid sju typ, tog vi taxi hemmåt och Julia sov här. Vaknade vid två och var äckligt seg! Julia traskade hemmåt och jag hoppade in i duschen.
Nu har jag precis plattat håret inför kvällen. Det blir nämligen utgång ikväll igen! Jag och Elina orkar inte sitta hemma. Vila kan man göra i graven..

Nu ska jag börja sminka mig lite smått medan jag väntar på att maten ska bli klar. Blir samma mat som igår haha. Grillad kyckling, båtar och sallad med fetaost! MUMS...

Ha en trevlig lördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback