Slapptisdag

Igår vaknade jag sent som vanligt. Måste verkligen börja vända tillbaks dygnet. Det var min kära syster Fia som väckte mig och frågade om jag ville hitta på nåt. Och jag hade inga planer så det lät som en bra idé. Men eftersom ingen av oss har körkort så blev det som vanligt bara bussen ner på stan haha.. Men det är trevligt det med! Vi käkade Nancy's och traskade runt i affärer. Busade med Affiiii också! Vid sextiden åkte vi hem till dom och chillade liteee, sen kom Mattias som skulle skjutsa Fia till jobbet, men först skjutsade dom hem mej och tog en sväng förbi Kolgrillen så jag slapp göra mat haha..
När jag kom hem slängde jag i mig maten. Det var så gaaaalet gott! Resten av kvällen glodde jag bara på TV och gjorde ingeting.

Idag vaknade jag TVÅ. Inte okej! Skulle kunna sova längre tillochmed... Men jag tvingade mig upp. Käkade lite frulle och kollade runt på lite bloggisar o sådär. Sen städade jag upp lite i rummet och dammsög och sådär. Nu sitter jag här uttråkad och lyssnar på lite musico. Tror jag ska hoppa in i duschen och bli lite fresh, men jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback