Sjukt seg dag

Gårdagen var väldigt rolig... Som sagt så kom Elina hit och vi lagade mat o sådär. Kyckling och pasta och massa sallad och fetaost. Massa gott! När vi hade proppat i oss allt började vi fixa oss. När vi kände oss färdigfixade satte vi oss ute på altan och började dricka lite. Pumpade våran älsklingslåt så huset skakade typ haha!
Efter ett tag blev det lite för kallt o fullt med mygg, så vi gick in o satte oss. Snackade som vanligt om allt möjligt! Om alla idiotiska saker man har gjort i livet haha... Vid elva åkte klackarna på o vi begav oss mot bussen. Jag hade mina 15 centimeters så jag kände mej aplång haha.

Väl på bussen träffar vi på lite allt möjligt folk. Några människor från Blombacka o sen Black bra gänget, minus Cilla! Vi hoppade iaf av vid köpmangatan och vandrade vidare till 550. Eftersom vi va där rätt tidigt så var det inte så lång kö så vi kom in snabbt.
Beställde, enligt tradition, en redbull vodka och ställde oss o chilla vid borden. Efter ett tag kom Emelie och Sandra. Vi bestämde oss för att shota Tequila... Det blev en till lite senare under kvällen tror jag haha. Helt galet!
Sen dansade vi hela natten lång. Va så sjukt svettig! Kände mej extra fresh.. Träffade Julia också som vanligt haha. Träffade även massa andra som man kände där. Kändes som hela Södertälje va på 550 igår.

Dom stängde ju tre, och som vanligt vandrade vi mot kebaben. Och som vanligt käkar jag ingeting! Elina köpte äckel Subway macka med massa jalapeños haha.. Jag dog av garv när hon fick fullt av det i munnen! Hon bara skrek haha.
Vi hade några efterfester på G, men det blev lite knas så det blidde inget.

När vi sitter vid Nordeabanken och Elina käkar sin macka, hör vi nån som skriker NONANIIITAAAA. Så ser jag Jennie komma gående där. Dom skulle till Boda, så jag och Elina joinade och fick gratis taxi resa hem. Fett skönt!
Väl hemma deckade vi efter lite mackor och chips. Tack för en mucho ruuulig kväll Bibil!!

Idag vaknade vi runt tolv. Och typ det första vi sa när vi vakna (som vanligt) va "fan vad full jag var igår" hahaha. Alkisvarning asså! Båda va fett taggade på mer party. En söndag lixom?
Vi låg där i sängen o filosoferade ända tills klockan blev fyra och Elina vandrade hemmåt. Jag deckade i sängen och vaknade sju igen. Sen gjorde jag mat, och har bara kollat på Tv. Riktigt händelserik dag asså...
Nu ska jag kolla på From G's to Gents, som jag missade idag. Kollade på filmen på femman, som faktiskt var rätt bra.
Nej, nu ska jag sluta skriva massa skit (shit vilket långt inlägg det blidde). 
Bjuder på lite bilder från gårdagen istället (jag har blivit sämst på att ta bilder under festkvällar)..



Maaaaat



En happyyyy Elenaaa :D



Elinas "lilla" blåmärke från hennes vurpa inne på 550 förra helgen hahaha



"KAN JOHANNA KAN JOHANNA KAN JOHANNA DRICKA SPRIT?!!"



Elina kan också hööhöö



Jag var glad för jag hade min cider



On the bus.. Checka in mitt nagellack! I LOVE IT



Fullisögon nr ett haha



Träffade på några snyggingar på bussen. Anni, Nanthin och Åsa :)





Kommentarer
Postat av: Elina

haha en riktig crazyyy batt;), tack bibil självis_:D

2009-07-27 @ 16:29:31
Postat av: Kristina

Heej

Jag såg att du hade kommenterat på "designadinblogg" fast det var typ ett år sen, men iaf:P

Jag har samma problem som du hade med ett kryss på profilbilden, hur fixade du det?

Försöker hjälpa min kompis med hennes blogg :)

Postat av: Johanna

Hallo, försökte svara på kommentaren i din blogg, men det funkade inte. Tyvärr så kmr jag inte ihåg hur jag fixade det! Det var så länge sen. Men hoppas det ordnar sig :)!

2009-07-28 @ 14:57:08
URL: http://johannaschwerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback