Ont i fötterna

Idag blidde det som sagt stan med systeryster! Vi käkade Nancys och traska runt i affärerna. Och vet ni vad som hände? Jag tappade mitt älsklings nitarmband. Jag är 100% säker på att jag tappade det i provrummet inne på BikBok när jag provade en klänning. Och efter mig gick tre småtjejer (typ 14-15) in och jag lovar att dom tog det, även fast dom sa att dom inte hade hittat nåt armband. Fan jag blev skitsur! Jag älskar det armbandet.
Men iaf, vid halv fem tiden så kom Mattias och hämtade oss, och så åkte vi till Skäris höhö. Jag gick runt som en tok och försökte hitta nåt att köpa (har sånt äckligt shoppingsug nu) men jag hittade inget. Det var nog meningen att jag skulle komma hem tomhänt.
Efter Skärholmen käkade vi på Donken, tack syster som bjööööd fattiglappen haha!

Kom hem för kanske en halvtimme sen. Satte mobilen på laddning direkt. Den har varit död hela dagen! Har känt mig helt handikappad. Såg att Elina hade skickat sms om att hon va sugen på att gå ut på fredag. Det roliga är att förra helgen sa hon " nee, nu ska jag inte gå ut på läääänge" hahaa. Men ska ta ett snack med henne för jag e fett taggad på utgång (ovanligt haha).

Nu sitter jag o funderar på morgondagen. Jag är lite sugen på att åka upp till Sthlm. Måste till Punktshop o köpa lite nitarmband. Men jag tkr det är så tråkigt o shoppa själv! Jag är sån som alltid måste rådfråga med någon innan jag köper det. Skulle behöva träffa min kära far också som tjatar :)!
Jaja, jag får se hur jag gör helt enkelt. Känner att jag måste hinna sola lite också...

Hejjjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback