Irriterande!

Åh, jag kom hem precis lagom från Sthlm för att inte missa finalen av "Mommas boy's". Jag såg hela tills sista reklamen. Då somnade jag, och missade vilka tjejer killarna valde. Fan! Jag som har längtat. Aja! Får kolla när reprisen går...

Det blev en lång dag  i Sthlm, och jag blev definitivt inte ensam haha. Det var jag, Elin, Vilma, Fia, Nora och Alfons haha! Vi shoppade, träffade Pappii, och käkade självklart på Burger King (finns inget annat val när Elin och Fia är med haha). Det va riktigt gott iaf!
Kom som sagt hem halv åtta. Med mig fick jag; ett par skor (som Fia hittade åt mig, TACK haha), en "skjortblus", en T-shirt, 2 par trosor och ett armband.

Om tio minuter börjar Prison Break, BÄSTAAAAAAA! Men visar lite bilder på dagens shopping innan..


Snyyyyyggaste skorna från Deichmann, 349 kr



Skjorta från Gina Tricot, 149 kr



Scooooby T-shirt från Zara, 59 kr på REAn



Två prar troosor från Gina, 15 kr styck på REAn


OMG, NU BÖRJAR PRISON!

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

sjukt snygga skoooooooor <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback