I'm in love

Idag har det inte hänt mycket. Jag sov tills jag vaknade, eller egentligen inte. Fia ringde vid ett så då vaknade jag! Men det var skönt att sova ut. Skulle kunnat sova längre!
Natten gick bra och jag överlevde haha. Hörde några mystiska ljud utanför när jag skulle sova, men de va säkert bara inbillning. Jag blir alltid helt cp och tror jag hör saker när jag är själv.

Jag har även hunnit städa upp lite i mitt rum, men orkade inte dammsuga. Måste göra det för det är inte fresh här inne! Har målat naglarna också. Älskar verkligen att måla naglarna. De e som meditaiton för mig haha! Det blidde en ny färg från Depend. Det är typ tuggummirosa. I love it!!

Nu sitter jag o kollar på våra värsta år och ska börja göra lite mat. Det blir schnitzel och pommes. Hoppas jag inte bränner upp huset. Matlagning är inte min starka sida direkt! Haha...

Hej!



Jag ♥ nagellack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback