Hallonplockning, promenad med dockvagn och mjukglass!

Japp! Så har min dag sett ut. Jag har nämligen passat skitungarna Nora och Affiiiiiie.. Det har varit väldigt mysigt, och båda ungarna är som änglar när inte deras mor eller far är med haha.
Jag och Alfie hängde mest ute på baksidan vid hallonbuskarna och käka hallon, och Nora och Vilma lekte nån crazy lek.
Vi åkte o hälsa på mormor och morfar (gammelmormor och gammelmorfar för dom :) också. En väldigt mysig dag helt enkelt!
Vet inte hur det blir imorn. Kanske ska vara barnvakt då också :)!

Nu sitter jag o väntar på lite fooodie. Blir kyckling och pasta i basilika och tomatsås. Jammii! Medans jag väntar kan jag sätta in lite bilder från senaste helgerna o sådär...

PUSS!



Tessans och hennes mat, på Friday's



Maria gillade maten :)



Glada flickor!



Jag och Cilla upptäckte en penis i himlen haha!



Rest in peace MJ!



Jag innan middagen på  Kolgrillen



Blonda glada flickor :). Från förra helgen på Elinas 20-årsdag !



Petra, Elina och Sofie!



Grillning på g..



Tessan och Malin :)!



Ätaaaaa!



Cilla är fett koncentrerad på salladen haha..



Shake, shake shake (vafan gör jag för cp-pose haha)



Skååål (hej jag ser gravid ut)!



Jag innan lördagens utgång!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback