Hahahaha vad ska man säga?...

Vaknade nyss, och klockan är halv sju?!? Hahahaha.. Kan ju inte säga annat än gårdagen var spårad.

Jag och Elina förade hemma hos Elina, med VIN. Jag dricker inte vin. Men det gick ner iaf! Vid, halv tolv(?) tog vi burren till stan. I spöregnet gick vi till 550. När vi kom in tog vi en redbullvodka (vad annars haha?) och chillade lite. Sen dansade vi som galningar. Hahahaha, och Elina ramla i trappan och har världens blåmärke på benet. Helt svullet också! Shit vad jag garvade.
Efter stängning käkade vi, eller Elina gjorde. Jag va inge hungrig. Vi satt o käka som luffare på torget med några vänner. Sen bestämde vi att vi skulle styra efterfest hos en av dom.. Haha vilken efterfest med fyra personer i ett rum lika stor som en skolåda! Men det var trevligt.. Haha!

Vid typ nio på morgonen deckade alla, och jag försökte verkligen sova, men det gick itne. Det var så galet varmt i det där rummet så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Vid tio väckte jag Elina o vi sa hejdå och traskade till burren.
När vi går där, slitna och härliga, ser vi bussen komma o vi börjar kuta. Men vi missde den precis. Jävla idiot chaffis! Så vi fick sitta i en halvtimme o vänta på nästa buss.
Kvart i elva kom den och så var det raka vägen hem. Somnade på en gåång, och aa vaknade nu!

Detta har minst sagt vart en galen helg. Men jävligt kul :)! Nu ska jag kolla om man får nå mat i det här huset. Eller frukost för mig rättare sagt.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Elina

hahah eeh aa, galetgaleet! men prutt asså va de måste sätt ut när ja gjorde "rock my world" ner för trappan haha

2009-07-19 @ 20:05:18
Postat av: Johanna

Hahahahaha asså jag dör! Det såg jävligt kul ut Elena.. Rocka fedd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback