DET ÄR INGEN VANLIG DAAAAAG....

FÖR DET ÄR ELINAS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRAAAAAAAA! Grattis Bibil på 20 års dagen. Du är bäst ♥!





Denna helg har varit riktigt mysig!

I fredags bjöd jag Elina på middag. Blidde kolgrillen mohaha! Äckligt gott asså.. Vi bestämde även hur det skulle bli med Elinas present moahahaha...
Efter middagen vandrade vi runt lite o funderade på vad vi skulle hitta på. Efter många om och men bestämde sig Elina för att gå ut, och jag tog bussen hem. Hade ingen lust att gå ut!

Igår var det ju lördag, vilket betydde PARTY! Mamma och dom åkte vid tolv tiden och kmr va borta typ en vecka framåt. Så jag var själv hemma hela dagen vilket var skönt. Jag började duscha och fixa mej i tid för att slippa stressa, men som alltid så blir det alltid stress i slutet.
Men iaf, jag tog kvart över sju bussen ner på stan. Mötte upp Elina och vi gick till Elinas kompis Petra. Började dricka på en gång, och efter ett tag kom det lite mer folk. Vi drack och chillade.. Vid elva-halv tolv begav vi oss till 550. Där drack och dansade vi hela kvällen. Skoja inte att jag var svettig haha! Träffade gamla classmates oxå. Det var trevligt :)!
Vid stängning drog vi till kebaben. Jag träffade på lite trevliga människor som jag delade en kebab med. Vet inte vart Elina tog vägen, men jag satt där med dom där två tjejorna och käka kebab hahaha.
Haha nu kommer lite interna grejer, men vet ni vem jag såg i kebabkön då?? Hahah, jag dog. "Braaa gjooort".. Jag typ skrek det över hela kebaben och han körde järnet oxå hahaha.. Jag dog! Garvade så jag grät...

Jaja, efter att kebaben var uppäten drog mina nyfunna vänner hem, och jag drog till Kringlankiorren där Elina va. Vi gick till centralen och så fick vi skjuts hem av Elinas vän.. Huhu! Somnade direkt när jag kom hem.
Det var en riktigt kul kväll faktiskt!

Idag vaknade jag vid tolv. Inte ett dugg bakis.. Fett skönt! Har bara legat i sängen hela dagen och kollat på "Life of Ryan" på MTv.. Kanske blir bio senare. Hoppas det!

KRAAAM!


Kommentarer
Postat av: Elina

taaaack bettaaan =)=)=) nu är ja man =). tack för en träääävlig kvällis:d hihi

Postat av: Cilla

Jag döööör BRA GJORT!!! haha o vet du vad de e me i?! -Ondskan, jag dog!! en av de finska tjejerna säger de, jag avled när jag såg de:D O DU ladda upp för mygganmaraton för snart smäller de:D PUSSSS you know vaaaaart aaaaahhhhgrrrr!:D

2009-07-14 @ 12:51:34
Postat av: TessanSessan

visste inte ni att det var från ondskan det där Bra gjooort kom ifrån? :P

2009-07-15 @ 20:49:22
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback