Äckel småkryp!!!!

En av mina största fasor med att vara själv hemma (förutom att sova ensam) är att det ska komma massa småkryp in i huset. Skulle jag hitta en spindel i huset och jag är själv, vet jag inte hur jag skulle göra. Jag kan inte döda småkryp, så jag skulle få panik. Typ ringa hit nån som kunde döda den!
Idag, bara för en liten stund sen, såg jag ett kryp. Det var ingen spindel, det var en TVESTJÄRT!! Jag dog. Jag skrek på Mysan och försökte få henne att käka upp den, men hon fattade ingeting. Jag bara stod o glodde på den haha. Tillslut kröp den in i nån skarv i väggen. Nu har jag blivit paranoid och tror att det är tvestjärtar överallt. Jag vill verkligen inte se nå mer kryp, då måste jag ringa mamma o dom o be dom komma hem på en gång.. Haha!

Förövrigt så vet inte mamma o dom när dom kommer hem. Så jag vet inte hur länge jag blir ensam hemma, men jag klarar mig nog. Nu ska jag glo vidare på Big Brother!



Iuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback