Och så var det över...

Ja nu va det roliga över! Let's Dance alltså... Mina favoriter är Hasse Aro, Morgan Alling, Magnus Samuelsson, Laila Bagge och Magdalena Graaf :). Men tyckte faktiskt alla va grymt duktiga.

Nu sitter jag o kollar på LA Ink på Discovery. Roligare än så blir det inte! Tänkte att jag skulle måla om mina naglar. Min manikyr som jag målade innan nyår sitter fortfarande kvar. Har bara blivit lite skavt på ena fingret. Fett bra ju! Det håller fan skitlänge.

Nej, ska fortstätta glo på LA Ink, sen får jag se hur det blir med naglarna höhö. Orkar nog inte måla dom idag!
Hade bäst!




Ojämna och härliga jag vet, men nagellacket ser väl ganska fresh ut :)?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snygga naglar, dina egna?

Fin blogg! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback