How could you be so heartless?

Sitter o väntar på att klockan ska bli tjugo i åtta. Då ska jag möta Elina som kmr med bussen, och sen vandra till Jätten o köpa gotti.
God mat blir det idag oxå. Vad tror ni det blir ;D? Kyckling, båtar och tzatsiki såklaaaart. Det är egentligen klart nu, men orkar inte stressa i mej maten (speciellt inte när det är min favvo, då vill man ju njuta av varenda tugga höhö) så jag äter när vi kmr tillbaks.

Jag blir så glad när jag vet att du och jag har planer. Det är inte vanligt nu förtiden. Man får lixom flashbacks from the old times när man typ satt ihop. Minnen minnen!
Nej, ska väl klä på mej. Kan ju inte gå till jätten i ruttna mjukisar..

Adjöken!


Lagom nyktra i väntan på bussen mot Olles! Jag saknar våra spårade utgångar. Det var länge sen!


Förresten, måste bara säga att jag är kär,kär,kär i Kanye West's låt Heartless. Hörde den för första ggn för rätt länge sen, men som vanligt tar det lite tid innan jag börjar gilla en låt. Och nu ÄLSKAR jag den! Kan typ börjar gråta för den är så bra haha.. Se bara på refrängen! I LOVE IT...

In the night, I hear 'em talk,
the coldest story ever told
Somewhere far along this road, he lost his soul to a woman so heartless..
How could you be so heartless?
Oh.. How could you be so heartless?



Kommentarer
Postat av: Elina

<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback