Fuck you.........

Så har jag lust och säga till vissa personer just nu. Känner mig så sjukt irriterad och mitt humör blev piss på bara någon sekund. Fuck alltså.

Jaja. Idag har jag iaf vart med mina kära systrar Vilma och Elin. Vi har gått promenad i snön, bakat kladdkaka, och slagit in paket. Det har varit mysigt.

Om tio minuter börjar Scrubs. Efter det måste jag kolla på "Bonde söker fru" på tv4play. Har typ sett ett avsnitt av det programmet, men dagens avsnitt måste jag se. Jag måste se när den där rödisen säger "jag kastar ett getöga på hennes....kropp". Det har blivit min och Elinas favoritreplik för tillfället. GETÖGA! Haha.

Nej, ska kolla om det finns någon kladdkaka kvar och sen lägga mig i soffan.

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: elina

SAMMMA HÄR :@...............ANUS!

haha aa men han e så sööööööd den där rödisen med getanuset:D

2009-12-16 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback