Rätt trött faktiskt.. Och klockan är bara halv två?!?

Det blidde en mysig fika vid Maren idag. Jag och Elina traskade till Nancys och köpte med oss mat och satte oss på bryggan i solen. Riktigt skönt! Som vanligt började vi snacka om att det var heeelg och aa... Hahaha, sen gled samtalet in på party. Så nu blir det utgång på lördag! Även fast båda två sa att vi inte ska festa på läääänge. Men jag känner oss båda ganska väl och kände på mig att ingen av oss skulle hålla det särskilt länge haha. Men man lever bara en gång right?

Vid halv tio tiden traskade vi till centralen och Elina tog bussen hem. Sen kom Fia o co o hämtade mej och vi åkte mot Arlanda. Vi skulle överraska Ebba som kom hem från Cypern idag (efter tvååå långa månader). Och lilla Ebba bus blev såå glaaad. Hon såg ut som en bajskorv också!
Jag fick sån ångest när vi stod där på Arlanda. Ville bara lägga mej ner på marken o gråta. JAG VILL UTOMLANDS! Att åka till Arlanda när man själv inte ska utomlands, är bland det värsta jag vet. Fan! Jag säger bara nästa år, då MÅSTE jag utomlands. Och jag skojar inte, jag ställer mig o horar på gatorna om jag måste för att få ihop pengar haha..

Nej, nu tror jag att jag ska hoppa i säng o läsa Veckorevyn som mammi köpte idag. Läste den lite halft när jag låg o sola, men jag måste alltid läsa tidningar flera ggr så jag verkligen läser ALLT!

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback