JOBB!

Det ordet snurrar i mitt huvud hela långa dagarna. Det höll mig vaken hela natten igår. Somnade inte förns 5-6! Kunde verkligen inte somna. Det enda jag tänkte på va JOBB. Jobb, jobb, jobb! Och varför jag ska va så jävla osäker på mig själv. Varför kan jag inte ha världens självförtroendet? Osäkerheten gör det inte direkt lättare att få jobb.
Jag vill verkligen ha ett jobb nu, men jag vet ju inte ens vad jag vill jobba med. Visst, nu ere ju inte så att man kan välja och vraka bland jobben, utan man får ta första bästa. Men jag tänkte mer på framtiden. Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill bli eller vad jag vill jobba med. Jag vet att jag, nån gång, vill plugga vidare. Men när och till vad har jag ingen aning om. Allt är bara som en enda stor dimma av frågor, och det tar kol på mig!
Jag måste göra någoting åt det här...




Kommentarer
Postat av: tessansessan

vet du ! Du som gillar nancys (eller vem gör inte? ;) ) Mamma såg någon annons på arbetsförmedlingens hemsida om att de sökte folk till nancys :D kolla! :D

Postat av: Johanna

Hahah jag skulle ALDRIG ta ett jobb på nancys. Skulle dö av stress efter en dag! Men tack för tipset iaf :D

2009-08-19 @ 23:07:29
URL: http://johannaschwerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback