I'll be there for you, when the rain starts to fall

Jahapp! Så var det torsdag redan. Veckan har gått snabbt, och imorn är det redan freeeeeedag. Det blev inge nationella för mig idag. Det var bara några som hann redovisa, och lyckligtvis var jag inte en av dom. Höhö!
Så det kändes skönt, för jag va verkligen inte nöjd med mitt tal. Så resten får göra om två veckor, för nästa torsdag är det mösspåtagniiiiing. Fett pepp inför kvällen, då blir det utgång på Gyllene Cirkeln i Sthlm! Men först middag hos Maria, och sen lite brastittande. Sen tåget upp till Sthlm..
Måste upp till Sthlm innan också, och kolla på nån klänning till kvällen. Har ju inget o sätta på mig.

Nej, nu ska jag måla om mina naglar. Undris vilken färg det blir.... Huhu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback