It's all in my mind

Jag kom på att jag de va ju idag vi skulle bestämma vad vi skulle vara på skolfotot. Vi kan ju verkligen inte enas i våran klass. Helt sjukt! I tre veckor har vi tjatat om de där jävla skolkortet, och inte kommit fram till nåt. Men idag hade dom tydligen det. Undra bara vad det blev?
Hur som haver, jag har bestämt att jag ska shoppa nåt fint imorn. Vill ha nån ny party outfot.
Ska ju ut på fredag med Mackan (Cilla alltså haha) på 550. Har ju aldrig varit där eftersom dom hann ändra åldersgränsen innan jag fyllt 18. Men på fredag då ere kirrat så vi kan parta hela natten lång mahaha.
Det blir en Cilla helg i helgen för även på lördag ska vi mysa. Ska ha MM, Myggan Maraton hahahaha. Svulla godis o käka kolgrillen. Allt e spikat o klart! Skön helg de kmr bli aaaaahggrrrr ;D.

Nu snart börjar So you think you can dance. Kolla på det vettja!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback