Huvudvärk

Jahapp, så var ännu en dag avklarad. Idag hade vi teckenspråk som första lektion. Vi fick lära oss lite sånger! De va kuligt. Ska försöka lära Vilma dom sen mahaha. Sen vare lurre. Asså allvarligt vad har hänt med skolmaten? Har aldrig gillat skolans mat, men man brukar ändå kunna ta sej nå mackaroner lr nåt. Nee, nu bjuds de bara på leverbiff och kikärtsbiffar. What´s up with that? Ryser bara jag hör ordet leverbiff...

Jag smörade iaf till mej 15 spänn av syrran till en macka :). Det va gott! Sen rullade skoldagen på. Jag o Nina hade lite alonetime på samhälle. Haha! Satt o garva åt ingeting. Båda satt o grät! Haha.. Sen kollade vi på galningarna Alex o Lars som skulle leka Jackass o hoppa ut genom fönstrerna o grejer.

Sista "lektionen" va projektarbete. Jag o Nina fixade lite småsaker. Sen åkte vi hemmåt! Lr jag åkte inte hem utan jag mötte Elina. Äntliiiigen fick jag se den snoppungen. Vi gick runt, sen bjussa hon fattiglappen på Nancys höhö. Man tackar man tackar.. Fick höra ett o annat från deras crazy resa. JAG VILL BARA MER O MER UTOMLANDS! Kan nån förstå det eller.....

Aja, va hemma runt halv sju. Har inte gjort så mkt sen dess. Käkat, pluggat på talet och läst bloggar. Kuligt höööhööö!

Måste bara berätta att påväg hem från skolan så satt jag o Nina o läste massa serier från Wulffmorgenthaler. Typ världshistoriens roligaste serie hahaha. Så har ni tråkigt nångång, gå in på deras hemsida o läs några serier. Jag garanterar att ni kmr asgarva!

Pusss


Kommentarer
Postat av: Elina

hihihi nu är vita ägget hemma igeeeen, men varsegoooood du vet ja e ju sååå rik......... hahah:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback