Dancing in the moonlight

Usch vilken jobbig dag det har varit idag. Klockan kvart över sex ringde klockan och jag kände bara att jag ville dö. Hade ont i huvet o förkylningen hade typ blivit värre! Men jag kände mej tvungen att gå till skolan, iaf på engelskalektionen. Och det gjorde jag. Men efter det åkte jag hem. Jag va inte ensam om att må skit idag! Alla verkade ha en pissdag.. Undra om det är för att det e 11 september. Inte världens lyckligaste dag lixom.

Men iaf, när jag kom hem la jag mej o sov. Sov från halv tolv till tre typ. Det va mkt skönt! Men jag känner mej fortfarande inte helt kry. Får se om jag kmr till skolan imorn.
Men lite senare runt sex tiden ere iaf kalas. Lilla Liam fyller fyra år! Nånting positivt med denna hemska dag iaf :).
Nej, nu ska jag läsa aftonbladet och sen ska jag väl klä på mej.

Hade! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback