Ångest, ångest, ångest

Ja, vad ska man säga.. Gårdagen spårade ju ur totalt haha. Vi förade o så hos Malin, sen skjutsade Maria oss till Stanleys. Jag kmr ihåg att vi lämna in jackorna o gick på toa. Sen kmr jag inte ihåg så mkt mer av kvällen. Kommer aihåg att Magnus kom. Och sen att vi fick åka taxi hem med honom. TACK förresten haha!
Sen hade jag tydligen spytt ner hela badrummet sa mamma haha. Aa, asså shit jag har aldrig varit sådär borta tror jag!
Elina har berättat lite om kvällen och jag skäms som en gris. Hade tydligen lagt mej raklång på golvet inne på Stanleys hahaha. Varför vet jag inte!

Idag när jag vaknade så hade jag bara lagt mej i sängen på skolböcker o massa kläder haha. Occh jag mådde INTE bra kan jag ju säga. Fyfan! Såhär bakis va länge sen jag va. Men har iaf lyckats hålla mej från o spy. Har vart jävligt nära flera ggr men jag vägrar spy asså. De e sånna här dagar jag säger till mej själv att jag aldrig mer ska dricka.
Allt jag har gjort idag e o ligga i sängen.. Kom på att jag fortfarande inte har gjort engelskan som skulle vart inlämnad igår. Så nu har jag ångest till tusen! Men jag pallar fan inte göra den idag.

Nej, ska försöka äta nånting nu. Har inte käkat nånting på hela dagen.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: elina

hahah ojoj johanna, igår hahha asså ja finner ing eord på dej:D knasbarn, sen du skriker till magnus " ELINA BOR PÅ TENNISVÄGEN, KOM IHÅG SÅ HON INTE FÖRSVINNER" HAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback