Uttråkad till tusen

Ååååååh jag vet inte vad jag gör snart. Har så jäkla tråkigt! Har suttit o kollat igenom massa webshoppar och hittat massa fint. Kan nån ge mej pengar.. Eller åtminstonde ett jobb. Jag vill verkligen jobba. Maria, jag måste få jobba med dej nångång på ditt lyxjobb. I NEEED MONEY!
Har redan gjort slut på underhållet och nästan hela studiebidraget och det har vi lixom inte fått än. Det kmr imorn! Men då ger jag 700 till mamma som jag har lånat till skor o utgång. Så de blir 300 kvar i plånkan. Inte okej!

Jag vill gå ut i helgen. Min ekonomi håller inte för mitt partyliv. Men som sagt, nån som vill ut i helgen? Kan lika gärna göra slut på dom där sista 300 örena!

Imorn tror jag åker till min syrras lägenhet o degar. Hon e ju i Dalarna så jag tänkte utnyttja det o chillipilla där. Men förhoppningsvis blir det party ju :P..

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Therese

vi ska ju ut i morgon , i sthlm troligtvis.. Alex fyller ju 18 :D

Postat av: fia

hmmmm....tittade på dina bilder på bilddagboken...vems ben är det man ser en skymt av på ena bilden...ingen tjej är det i alla fall...hihihihihihihihihihihihih berätta nu för syrran din!!

2008-10-31 @ 09:52:30
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback