Tacos

Åh, vi ska äta tacos idag. Eller rättare sagt JAG ska äta tacos idag. Mamma o dom ska äta potatisbullar!? Sicken fredagsmat.

Iaf, idag har jag bara legat o segat. Har läst lite i min engeleskabok som snart ska va utläst. Inte bra! Den e ju skitfet oxå. Kommer fan inte hinna. Har sovit en massa oxå. Fattar inte hur man kan sova så mkt!

Kvällens planer e inga speciella. Ska bara sitta hemma o göra nada!  Är inte sugen på o parta faktiskt.. Måste ha slagit i huvudet lr nåt haha! Men de e bara för jag vet att imorn kmr bli så jääävla bra..Moahaha!

Förresten läste ni SP idag? Syrrans man, Mattias, har blivit kändis haha :D




Nej nu ska jag nog börja med tacosen. Är ashungrig!
Ha en bra fredag ♥

Jag hinner inte ens fråga.
Jag förstår inte.
Allt känns så jävla fel!

Kommentarer
Postat av: Elina

mihih åååh va godd me taggoooos:D

Postat av: Anonym

hihi ja åt ocksåååå tacos!

2008-10-17 @ 20:23:56
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback