Seg som bara den

Nu har jag samlat ork till o förflytta mej till soffan och datan. Har legat i sängen  hela dagen o kollat på TV. Vaknade vid tolv och jag va så sjuuuuuukt törstig. Drömde tillochmed att jag drack massa olika drickor. Gick iaf upp o drack ett stort glas vatten. De va gott!
Kände att huvudet snurra lite men annars mådde jag prima. Inte bakis lr nånting. Skönt :)!

Hur va kvällen igår da? Den va FETT BRA! Började hemma hos mej med drickandet. Cilla kom lite senare. Dansade och snackade lite o sådär. Vid kvart i elva kom Anni o hämta oss o skjutsade oss till Olearys. Snällt av henni!
Väl inne röjde vi gärnet. Dansade och hade sjukt trevligt! Trodde faktiskt det skulle vara lite mer folk. Men det va kul iaf :)!
Jag tror att vi drog när det stängde. Lite luddigt där i slutet mot kvällen haha! Fick skjuts av Micke hem. Tog några varv runt stan haha. Ville inte hem! Jag ville åka bil.
När jag väl kom hem så kom jag på att jag inte hade nå nyckar eftersom mamma egentligen skulle ha hämtat mej. Så då hade jag skitit i nycklarna. Så jag knackade på dörren och Jocke kom o öppna. Jag tror de va han iaf haha!
Somnade iaf på momangen. Skönt! Tack tjejor för en askul kväll :)!

Som sagt, idag har jag inte gjort mkt. Legat i sängen o degat. Längtar tills maten e klar. Undra vad det blir! Nåt gott hoppas jag.

Adjöken!

Kvällens låt hahaha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback