Busy day

Idag vaknade jag vid halv nio av att Jocke höll på o banka o hammra nere i bastun, vi håller ju på o renoverar. Men de e INTE okej o börja hålla på kl halv nio. Jag dampade! Lyckades iaf somna om.. Sen ringde klockan halv tio.
Klädde på mej o sådär, tog bussen till Linda. Skulle ju hjälpa henne rensa förråden. Asså den där människan, hon har så sjuuuuuuukt mkt grejer. Tre förråd fulla med saker, medans dom andra hade ett förråd lite halvfullt. Ja, det va mkt saker kan jag säga. Vi va klara vid halv tre, och vi började vid elva haha.

Efter jobbet va vi hungriga så vi gick till Nancys och käka. De va såååå gott! Kollade lite på stan oxå. Kirrade dricka tills imorn oxå höhö.
Sen kom mamma o hämtade oss, så åkte vi o handla lite. Mötte Fia och co på MAXI! Kom hem för typ en timme sen. Har målat naglarna i mitt nya nagellack :). De e fint! Jätte rosa och härligt.
Linda ringde nyss och berättade att i nå brev som vi tog ner från förrådet hade hon hittat massa dikter från mej som jag hade skrivit när jag va typ 8-9 år. Hahaha! Hon läste upp dom. Shit va jag garvade! "Dikten om sköldpaddan Linda och sköldpaddan Micke", hahaha. Ja jag va en riktig poet när jag va liten!

Nu ere bara en kvart kvar tills Ugly Betty börjar, och efter det ere Desperate! Nu ska jag måla sista lagret av nagellack. Höhö!

Hajdo


Kommentarer
Postat av: Therese

på tal om nagellack! :) vill du måla mina naglar idag med någon cool färg som du har? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback