Bajsbajsbajs

Vilken skum dag det har varit idag. Iof har jag sovit mestadels av dagen. Och dom få timmarna jag inte har sovit har jag lyssnat på massa musik, mest Kanye West-Love Lockdown och Coldplay-Viva la vida.....

Känner mej konstig i huvet. Kanske har blivit hjärntvättad av låtarna. Nånting ere iaf!
Aja, ska väl kolla på Tila Tequila nu och sen blire nog nån film. Lär ju inte somna på ett tag.

Kram


Åh, jag blir så ledsen på dej.
Du ska vara den som bryr dej mest.
Det känns verkligen inte så.
Jag bli så ledsen!
Du är ju den viktigaste personen i mitt liv...
Önskar bara att du skulle förstå.
Jag vet att du inte läser detta, men måste skriva det ändå.
Jag älskar dej!


Kommentarer
Postat av: Elina

åh:(. Ja förstår


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback