Allt är annorlunda

-Eng
-Mat
-Foto
-Klassråd
-Teckenspråk
-Hem
-Sova

Det är vad som har hänt idag. Kul dag va? Vaknade vid sex och fick ångest. Vet inte för vad egentligen. För att allt känns så jävla annorlunda.

Jag har typ inte träffat dej på.... Vet inte hur länge. Känns så konstigt. Känns på nåt sätt som att vi glider isär. Det känns förjävligt. Vi va typ som syskon förut, gjorde allt tillsammans. Nu träffas vi knappt nånting. Va det inte vi som sa att vi aldrig aldrig skulle sluta vara bästa kompisar? När vi va små sa vi att vi skulle flytta ihop o ha en kennel med massa hundar. Det var våran dröm typ.
Jag gillar inte tanken att inte ha dej i mitt liv. Men jag vet inte vad jag kan göra. Tanken att jag skulle förlora min bästa vän som jag är absolut närmast av alla personer i mitt liv, gör mej livrädd.
Vet inte vad detta beror på. Är det för att vi e lata, är det andra personer.. Eller är det bara vi själva som kan ändra det?
Aja, ville bara skriva av mej. Hoppas du förstår, du kmr alltid vara den som är mej närmast!


Kommentarer
Postat av: Elina

ååh du gör mej gråtfärdig.

Johanna, ja vet att vi inte träffas som förut, asså heelt heeelt ärligt ja förstår inte vrf:S??? asså de är ju inte sdå att vi gör så mkt speciellt om dagarna. Ja sitter hemma och gör nada och bara har ångesdt över mitt tråkiga liv! Varför inte göra nått åt saken! VI måste ta tag i de hära, för de är vi som är "buusiga barn, snor blommor, hundbajs, inja och madiken, nakna på gatan, ishokeyvägen" De går ju inte att ta bort. Nu är vi snart 20 tillomed och vi ska sitta där vithåriga med våra rullstolar eller vafan vi kommer att ha, TRO MEJ! <33333. Du är bäst!

Postat av: syster elin

Meeen ni två.....ni e som piff å puff...som jag å Caarina ibland ja vill slå henne ibland ja vill krama henne haha...hon e bäst men jobbig hahah....se vi e 24år kännt varandra sen 6år åldern vi håller ihop endå!! Nee nu ska ja gå å knoppa....e sjuk =( hoppas du hade skoj i helgen hihihihi.....Puss å Kram din bääääääästa storesyster hihihih

2008-10-21 @ 23:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback