You make it real for me

Dags o skriva här igen då...

Igår var det en 13 timmar lång skoldag. Först hade vi vanliga skoldagen, slutade halv två! Men jag skulle ju göra ett prov som jag missade, men omprovstiden va inte förns halv fyra, så jag skulle inte hinna hem i mellan. Istället stannade jag kvar i skolan själv o ugglade. Pluggade lite i sista minuten o sådär!
Provet gick nog bra. Ett G ere iaf! När jag skrivit klart provet satte jag mej i skolan o läste och väntade på att Nina och Cilla skulle komma. Vid fem kom dom. Vi skulle ju va me på Igelstas öppet hus. Det var kul! Pratade om linjen o skolan o sådär. Frågade mej några ggr varför jag gör det där. Det är ändå det värsta jag vet att stå o prata inför folk. Men igår kändes de helt konstigt. Va inte alls pinsamt typ. Jag vet inte, kanske min skräck börjar försvinna?
Hur som haver, va hemma kvart över nio, kollade på Greys anatomy, sen Insider.
Sen läste jag en halvtimme o slockna sen i sängen. Helt slut va jag. Måste somnat så fort jag la huvudet på kudden.
Det var den onsdagen det.

Men idag är det ju torsdag. Och denna härliga dag började med inget mindre än nationella writing i Eng B. Snacka ångest! Och jag som hade fått pengar av mamma för o köpa en macka så jag fick i mej lite energi, så hade inte caféterian öppet. Buhu!
Men aa, provet gick som det gick. Känns alltid lite osäkert efter nationella eftersom man vet ju inte vad dom kollar på egentligen. Men nu är det gjort iaf! Bara 3 kvar nu va?

Efter nationella käkade vi lurre. Första ggn (förutom när det är pannkakor) som jag va riktigt mätt efter att ha ätit i skolan. Det var nämligen hamburgare och klyftpotatis. Skit gott! Så efter vi hade käkat typ rullade vi ut ur matsalen.
Sen var det bara foto som gällde sen hem. Skönt!

Tog en nap på tre timmar, vaknade för en timme sen. Har ont i huvudet och är hungrig. Känner mej nere. Vet inte varför. Sitter här i mörkret och lyssnar på You make it real på repeat. Haha vad deprimerande det låter. Nej, men känner att jag inte e på topp just nu. Bara vissa saker som känns blä! Men det går väl över får vi hoppas..

Kram!


Idag fick tjocka jackan komma fram! Så jäkla kallt imorse..


There's so much crazyness
Surrounding me
There's so much going on
It gets hard to breathe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback