I'm so tired

Äntligen e man hemma!

När jag kom hem efter våran onödiga skoldag (gjorde ingeting på engelskan, och ingeting på fotolektionen) så sa mamma precis när jag kom innanför dörren att dom skulle åka ner på stan o ta en fika på Nancy's. Och jag e inte den som tackar nej till Nancy's. Så jag hängde på, även fast ett moln av engelskaarbeten hängde över mitt huvud.
Nancys va gottgottgott. Träffade Therseresan och Brillan oxå.

Efter fikan gick vi in på Scorett. Dregglade lite över mina skor. Ge meeeeeeeeeeeeeej! Men sen gick vi till den lite billigare affären Belle shoes. Hittade ett par skor som jag kollat på förut. Och de va ju rabatt så va tvungen o slå till. 199 kr kostade dom! Behövde verkligen nya skor. Typ.. Haha! Mamma blev galen och bara skrattade åt mej. Finns det nå underbare än skor?

Efter den lilla trippen på stan åkte vi o hämta Elin. Sen åkte vi till stallet och lämna av Ebba och Vilma. Sen lämnade mamma mej och Elin hos Linda. Vi gick o köpte mina skor och sen gick vi till donken för dom skulle käka. Jag åt inte. Va fortfarande proppmätt av fikan.

Kom iaf hem nyss efter att ha hämtat o lämnat allihopa. Har ångest för att jag inte läst ut min engelska bok. Och bokanalysen ska va klar imorn innan 00.00. Och jag ska ju typ ut imorn, så de lär ju gå bra! Skulle vara underbart ifall vi helt plötsligt bara fick ledigt imorn.

Aja, fick skolkorten idag oxå. Eller fick ju bara klassfotot eftersom jag inte tog nå ensamkort. Hahah så jäkla snygga vi e asså! Blev faktiskt bättre än jag trodde.

Nej, ska försöka börja på bokanalysen. Ska försöka o inte somna!

CIAO!


Ursäkta blixten mitt i bilden!

Kommentarer
Postat av: Elina

Miiicket finig bild:)

Postat av: fia

hahahahaha fin bild!!! ska du ut idag???

2008-11-07 @ 15:13:01
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback