Varför kan det inte vara positiva nyheter för en gång skull?!

En helt vanlig måndag idag. Sovmorgon till tio i ett. Fett skönt! Hade Newman.. Sen blidde de redovisning på Gunillas. De va kul :)!
Hemma kl tre typ.. Chillipillade lite! Tiden gick o klockan blev träning. Tränade, de va skönt, cyklade hem.
Duschade och åt o sen har jag suttit här. Nu e jag på sjukt dåligt humör. Fan vad jag hatar den här stan ibland.
Alla bara snackar så äckligt mkt skit! Vill flytta långt härifrån o ta med mej vänner o familj sen aldrig komma tillbaka. Ge mej nytt folk i mitt liv!

Nej, ska sluta klaga o kolla på High Chaparall!

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Elina

DAMP, hatar södertäljes folk ibland asså!. De vart inge jävla bra slut på dne här dagen iallfall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback