Torsdag

Idag ringde klockan kvart över åtta. Va inte ett dugg trött faktiskt! Kors i taket säger jag bara..
Klädde på mej o sminkade mej o allt sånt, blev väldigt somrig klädsel eftersom de var underbart väder ute :).
Vi hade bara två lektioner idag, Hälsopedagogik och Samhälle.
På hälsopedagogiken fick vi en ny uppgift som ska va klar innan skolavslutningen (TACK LAILA). Bara lägga till en läxa till i högen. Suck!!'
Sen vare lurre. Vi satt ute i solen o åt! Fett mysigt :). Efter lurren vare samhälle. Vi fick gå hem o jobba så de va skönt.
Men jag skulle ju på stan med Elina så det blev inte så mkt pluggande haha.

Jag o Elina traska runt o kollade lite överallt. Hade snoppskavsår av mina nya skor så jag gick som ett mongo.
Vid 15.40 så hade Elina tandis tid så vi traska dit. Satt o läste tidning medans Elina plågades där inne haha. Ne men de gick snabbt!
Sen fortsatte våran runda på stan. Och självklart blidde det en Nancy's oxå. Lika gott som alltid!
Mamma kom och skjutsade hem Elina o sen åkte vi hemmåt.

Nu sitter jag här i soffan o glor på So you think you can dance finalen. Skulle verkligen verkligen verkligen behöva plugga. MEN JAG ORKAR INTEEEEEEEEE! Har noll energi till fittskolan nu asså. Ge mej bara sommarlov!
Imorn ska jag iaf till sthlm o slösa upp mina sista pengar haha.. Måste hitta nåt till skolavslutningen!
Nej, ska fortsätta titta nu. Kan ju inte missa nån dans :P!

Puss på er!

Förresten, jag vill ut i helgen. Nån som är på? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

danke för du följde mej muddi:)hihi. jaa skulle vara fett nice me utång, hummelihumm......

2008-05-29 @ 20:37:39
Postat av: Therese

jag är på.. på lördagen.. :D och om jag nu har tillräckligt med pengar.. :D

Postat av: johanna

Jooo kom igen nu giiilrls!

2008-05-29 @ 23:54:28
URL: http://johannaschwerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback