Löööördag

Idag vaknade jag runt halv två. Såg att det va soligt ute och fick ångest för att jag hade sovit bort hela dagen och inte pressat i solen. Men men..
Jag hoppade direkt in i duschen för att piggna till lite. Det va skönt! Sen käkade jag lite.
Sen runt tre-halv fyra ringde Elin o jag följde med henne o Magnus o handla lite grejer. Vilma völjde självklart oxå med haha.
Kom hem för en timme sen typ. Har bara suttit här vi datan o läst bloggar :)!
Idag ere ju Eurovision song contest :D. Den ska jag titta på hemma hos Linda med fisungarna :). Oooch självklart ska Vilma med haha. Vi har köpt massa godis så ikväll blir det svullning i högsta grad haha.
Men jag hoppas ni får en härlig lördag :)! Det ska iaf jag ha hihi..


Kram!


image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback