Åh, jag blir tokig på mej själv

Vet ni vad jag kom på? JAG HAR TAPPAT BORT MINA HÄLSOPEDAGOGIKBÖCKER NÅGONSTANS PÅ STAN... Hur fan ska jag hitta dom nudå?! Åh.. Jag blir tokig! Jag måste verkligen skaffa mej en ny stor väska. Fuck..

Iaf så hade vi sovmorgon till 10.10. Skönt o få lite sovmorgon! Tog halv tio bussen o så va jag på centralen kvart i. Så såg jag en bajskorv som stod där o vänta på perrongen. O denna bajskorv var Nina! "Eeeh nej jag e inte så brun". Eller hur.. Doppad i bajs eller nåt.
Ja men iaf, vi tog tåget till skolan och hade jätte trevligt på Hälsopedagogiken... Segt som bara den! Sen vare lurre. Köttfärssås och spagetti. Iuuuuuuuuuu! De e nog bara jag i hela skolan som inte tkr om det haha.
Efter lurreburren vare The Neeewman.. Samhälle alltså. Och som vanligt var lektionen sjukt seg o jag ville bara gå o hänga mej. Men vi fick sluta liiiite tidigare iaf!
Efter skolan gick jag på stan me Maria en snabbis. Sen dumpa jag henne o mötte Elina haha! Vi käkade på Nancy's och kollade runt. Hittade lite fint men köpte inge. Har noll öre i plånkan. Det var nångång under dessa timmar som jag tappade bort mina böcker. Hade min lilla väska idag så böckerna fick inte plats. Så jag bar på dom ist. Så jag tror att jag la ifrån mej dom när jag va på Wedins o provade ett par skor. Så ska väl gå förbi där o fråga om dom har hittat dom. För de lär ju inte vara nån som har tagit dom. Vem vill ha en rutten Hälsobok lixom?
Hoppas dom har fått in dom. Annars måste man ju betala! Men men..

Träffade Linda, Liam och Joline vid kvart över fem. Sen traska vi upp mot Oxbacken :)! Det var Oxbacksskolans dag. Träffade alla söta barn och fick en miljon kramar. Det va mysigt! Kom hem vid halv åtta. Käka o sådär. Fett gott vare!
Sitter o kollar på Efterlyst nu och gråter :(. Mamman från Arboga som fick sina underbara barn mördade har gått med på en intervju. Så nu sitter hon o berättar om sina barn. Usch! Jag ryser i hela kroppen.. Förstår inte hur någon människa kan göra något så hemsk. Jag förståååår verkligen inte!!

Nej, usch.. Nu ska jag ta o tvätta bort mitt smink o sen kolla på nåt trevligare. Annars kmr jag inte kunna sluta gråta!
Massa kramar!

image216

Vila i frid Saga och Max!

Kommentarer
Postat av: karro

trevlig kväll :D
kram

2008-05-15 @ 21:40:21
Postat av: johanna

Tack detsamma :)

Postat av: Elina

bra där jånas, inte bra me böckerna din smartooooo

2008-05-15 @ 22:57:02
URL: http://elinaheikkila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback