ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!

Jag är back on track. Äntligen har vi fått ett fungerande internet! I över en månad har jag lidit. Men nu är jag tillbaks :D.
På dom här veckorna har det hänt ganska mkt. Orkar inte berätta allt!
Kom hem för en halvtimme sen. Har varit o tränat. Fett skönt pass kan jag berätta :). Men är död ost nu, men fett partysugen. Men min ekonomi är inte på topp just nu. Så jag antar att min kväll kmr bli framför tvn o kolla let's dance finalen. Deprimerande ju!
Men ne, nu ska jag nog hoppa in i duschen. Luktar ju inte så underbart just nu haha!

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Elina

haha eh jaaa feting skönt pass!!!!!!
Jo de ser ju ut som de blir de, sen tiiidig uppgång imonr;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback