you blow my mind

Idaaag blidde det inge jobb. Av olika anledningar!
Så istället åkte jag o mamma till Stjärtholmen (skärholmen). Jag va fett pepp för jag skulle äntligen få köpa min klänning på Gina som jag har sett. Men tror ni den fanns eller? NEJ.. Jag började typ gråta! Så ja, Elina, Sthlm nästa vecka? Måndag kanske?

Aja, hittade inget annat heller.. Kom endast därifrån med ett par örhängen. Men innan vi åkte hem åkte vi förbi Kungens Kurva. H&m o de dära. Gick in en snabbis på hm o kollade! Hittade två linnen :).. Och ett par trosor oxå om ni ville veta haha..
Sen åkte vi hemmåt, men vände lika snabbt. Åkte till Maxi och handlade maaaat till min ensamma vecka. Imorn åker mamma, Jocke och Vilma till Deeeenmaark. Så jag ska va själv en hel vecka. Men Elina håller mej sällis moahha! Annars skulle jag typ prutta på mej.
Köpte iaf ett par skor på Maxi oxå. 99 kr bara! Men som sagt, jag vet inte om det är "jag". Men dom va så söta mihihi!
Tar kort o visar allt jag köpt sen :). Intressant jag vet....

Nu sitter jag o kollar på Smekmånaden o luktar turkgubbe (åt tzatsiki förut).
Mamma skulle åka o köpa godis, så snart får jag en påse kinapuffar i handen. Moahaha!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elina

höhöh kan vi inde på tisiiiis för ja måste städa klart helt tony lägenhet på måndag:(:(.... haha ja klart ja håller dej sällis, annars kanske dom där vargarna kommer ju:Phöhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback