Vaaaarmt

Igår satt vi ju barnvakt åt Joline och Liam. Vi åkte till Maxi och köpte godis ocg gott som vanligt haha. Sen träffade vi Fia och Mattias där oxå. Så vi fick åka med dom hem.. Men först åkte vi förbi kolgrillen o så köpte jag o Elina mat. Båda va extremt hungriga. Hade inte ätit nåt på hela dagen. Så kolgrillen satt som en smäck kan jag ju säga!

När vi käkat klart dukade vi fram godiset o allt. Kollade på "the green mile" som gick på sexan. Äckligt bra film! Det blev en liten paus från filmen då Liam skulle visa sina break dance moves. Filmade när han dansade! Ni ska se asså. Väärldens inlevelse o han e fan duktig haha..

Sen somnade ungarna o jag o Elina satte oss o tittade på lejonkungen. Aaaaslänge sen jag såg den! Vi satt o sjöng me i alla låtar o aaa.. Fick typ rysningar. Bästa tecknade filmen ever ju! Sen somnade Elina oxå så jag satt där själv o kolla klart på den haha.

Vi tog nattbussen hem vid 2.20.. Sprang genom skogen som en idiot haha. Hjärtat i 180! Uscha.. Sen stannade de en bil o tuta o grejer då höll jag på o bajsa på mej. Fattar inte varför jag ska skrämma upp mej själv sådär.
Sen när jag skulle gå under bron så hörde jag massa turre röster. Så jag fick panik o sprang andra vägen hem över gatan mohaha.. Kom hem säkert iaf!

Idag ställde jag klockan på halv elva. Planerna va att jag skulle steka på baksidan. Men hade sån äcklig huvudvärk när jag vaknade så jag orkade inte. Kändes som jag var bakis typ. Usch! Så jag har bara legat i sängen idag o gjort nada. Svettats som en gris för de e typ 40 grader i mitt rum.

Nu tänkte jag att jag skulle göra klart Gunnis uppgift. Sen ere bara två skolgrejer kvar. Nymans och Lailas. Ge mej sommarlov nuuuuuuuuuuu...

Puuuuuss

Kommentarer
Postat av: Elina

hih eh jaaaaaaaaaaa skoja inte att de va gott shit!, ååh lejon kungen :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback